Kampania google ads
Google Ads to platforma, która oferuje reklamodawcom możliwość promowania swojej działalności i produktów na najczęściej odwiedzanych stronach w Internecie. Dla Google, kampania google ads za pośrednictwem platformy AdWords stanowi ważne źródło dochodu.
Do najpopularniejszych miejsc, w których można znaleźć reklamy AdWords, należą wyniki wyszukiwania Google, YouTube i Gmail. Reklamy te mogą być również wyświetlane na innych stronach internetowych, w tym na blogach i w serwisach informacyjnych.
Kampania google ads oferuje różne rodzaje reklam: reklamy tekstowe, reklamy obrazkowe, sloty wideo, a nawet produkty dla telefonów komórkowych. Najczęściej spotykanym formatem jest reklama tekstowa, która pojawia się na górze wyników wyszukiwania Google lub tuż pod nimi. Jeśli na danej stronie internetowej dostępny jest płatny slot graficzny, będzie on umieszczony po prawej stronie wyników organicznych.
Reklamy Google mają charakterystyczny format: mają niebieskie napisy z białym tłem. Pod tytułem reklamy znajduje się link, dzięki któremu użytkownik może w łatwy sposób przejść na stronę sklepu internetowego. W tytule znajduje się informacja o tym, jaki produkt lub usługa jest reklamowana. Oprócz tych podstawowych informacji, może pojawić się również dodatkowy tekst, taki jak „więcej informacji”, który zawiera dalsze szczegóły na temat.
Po zarejestrowaniu konta Google, należy utworzyć konto Google Ads. Wprowadź swoje dane osobowe i utwórz konto AdWords. Po utworzeniu konta zobaczysz jak to działa, testując system z kilkoma złotymi budżetu reklamowego. Ważnym krokiem jest wybór grupy docelowej: płeć, wiek, zawód itp. Podaj kwotę, którą chcesz przeznaczyć na reklamę dziennie lub tygodniowo i to wszystko.